Տույժերը բարձրանում են 20 ֆունտով այն բանից հետո, երբ տոնական օրերին դասերից դուրս մնացած աշակերտների թիվը մեծանում է
Անգլիայի այն ծնողները, ովքեր իրենց երեխաներին դասերից դուրս են հանում առանց թույլտվության, կենթարկվեն ավելի բարձր տուգանքների՝ որպես համաճարակից հետո դպրոց հաճախելը խթանելու միջոցառումների մի մաս:
Կրթության դեպարտամենտն ասում է, որ պետք է քննարկել տուգանքի հնարավորությունը այն դեպքերի համար, երբ աշակերտը հինգ օր բաց է թողնում դպրոցը՝ չարտոնված բացակայությամբ:
Մինչ այժմ տուգանքները սկսվում էին 60 ֆունտից՝ հասնելով 120 ֆունտի, եթե դրանք չէին վճարվում 21 օրվա ընթացքում, սակայն գերատեսչությունն ասում է, որ դրանք այժմ կսկսեն 80 ֆունտից՝ հասնելով 160 ֆունտի:
Նշվում է, որ այս բարձրացված տուգանքները ուժի մեջ կմտնեն սեպտեմբերից։
Գրեթե 400,000 տուգանքի ծանուցումներ են տրվել Անգլիայում 2022-23 թվականներին աշակերտի չարտոնված բացակայությունների համար, ինչը շատ ավելի բարձր է, քան մինչ համաճարակի մակարդակը:
Համաձայն կառավարության տվյալների, տուգանքներից գրեթե տասից իննը (89,3 տոկոս) եղել են չարտոնված արձակուրդների համար, քանի որ շատ ընտանիքներ գերադասել են ուսումնական սեմեստրի ընթացքում ավելի էժան արձակուրդներ պատվիրել:
Համաձայն նոր միջոցառումների, որոնք միտված են կրճատել դասերից պարբերաբար բացակայող երեխաների թիվը, Անգլիայի յուրաքանչյուր պետական դպրոց պետք է իր ամենօրյա հաճախումների գրանցամատյանները փոխանցի Կրթության դեպարտամենտին, խորհուրդներին և Վստահության ակադեմիաներին:
Տուգանքների կիրառման անհամապատասխանությունները հաղթահարելու համար կմշակվի ազգային ընթացակարգ:
Պաշտոնյաները հուսով են, որ դա կօգնի դպրոցներին հայտնաբերել և աջակցել երեխաներին, ովքեր կրթությունից մշտական բացակայության կամ անհետանալու վտանգի տակ են:
2021 թվականին գործարկվեցին «հաճախումների կենտրոնները», որոնք խրախուսում էին
հաճախելիության բարձր ցուցանիշներ ունեցող դպրոցներին կիսել իրենց մեթոդները նմանատիպ դպրոցների ղեկավարների հետ՝ օգնելու վերջիններին կատարելագործվել:
Ռոբ Թարնը՝ Northern Education Trust-ի գործադիր տնօրենը և Անգլիայի առաջին հաճախումների կենտրոնի հիմնադիրը, այժմ նշանակվել է երկրի Ազգային հաճախումների նոր դեսպան:
Փոլ Ուայթմանը, NAHT դպրոցների առաջնորդների արհմիության գլխավոր քարտուղարը, ասում է. «Բարձր հաճախելիությունը ակնհայտորեն չափազանց կարևոր է, բայց տուգանքները վաղուց ապացուցվել է, որ չափազանց կոպիտ գործիք են և հիմնականում անարդյունավետ են մշտական բացակայության ցուցանիշները բարելավելու համար»:
Մինչդեռ Դպրոցների և քոլեջների առաջնորդների ասոցիացիայի գլխավոր քարտուղար Ջեֆ Բարթոնն ասում է, որ տուգանքների ավելացումը անհիմն չէ, հաշվի առնելով, որ դրանք ֆիքսվել են մի քանի տարի շարունակ:
«Սակայն, կարևոր է հասկանալ, որ այդ տուգանքները հիմնականում վերաբերում են այն աշակերտներին, ովքեր դպրոցից դուրս են տարվում կիսամյակային արձակուրդների համար: Թեև ոչ ոք չի ցանկանում լինել ծնողներին տուգանողի կարգավիճակում, սակայն պետք է որեւէ ցուցիչ լինի, որ դա անընդունելի է», - ասում է նա:
«Դա ոչ միայն ազդում է երեխայի կրթության վրա, այլև նշանակում է, որ ուսուցիչներն այնուհետև պետք է լրացուցիչ ժամանակ ծախսեն երեխաներին օգնելու համար, որպեսզի վերականգնեն կորցրած դասաժամերը: Եթե բոլորը նման կերպ վարվեին՝ ապա քաոս կլիներ»:
Աղբյուր՝ https://www.independent.co.uk/news/education/education-news/school-absence-fine-
parents-pupil-b2504292.html
Անգլիայի այն ծնողները, ովքեր իրենց երեխաներին դասերից դուրս են հանում առանց թույլտվության, կենթարկվեն ավելի բարձր տուգանքների՝ որպես համաճարակից հետո դպրոց հաճախելը խթանելու միջոցառումների մի մաս:
Կրթության դեպարտամենտն ասում է, որ պետք է քննարկել տուգանքի հնարավորությունը այն դեպքերի համար, երբ աշակերտը հինգ օր բաց է թողնում դպրոցը՝ չարտոնված բացակայությամբ:
Մինչ այժմ տուգանքները սկսվում էին 60 ֆունտից՝ հասնելով 120 ֆունտի, եթե դրանք չէին վճարվում 21 օրվա ընթացքում, սակայն գերատեսչությունն ասում է, որ դրանք այժմ կսկսեն 80 ֆունտից՝ հասնելով 160 ֆունտի:
Նշվում է, որ այս բարձրացված տուգանքները ուժի մեջ կմտնեն սեպտեմբերից։
Գրեթե 400,000 տուգանքի ծանուցումներ են տրվել Անգլիայում 2022-23 թվականներին աշակերտի չարտոնված բացակայությունների համար, ինչը շատ ավելի բարձր է, քան մինչ համաճարակի մակարդակը:
Համաձայն կառավարության տվյալների, տուգանքներից գրեթե տասից իննը (89,3 տոկոս) եղել են չարտոնված արձակուրդների համար, քանի որ շատ ընտանիքներ գերադասել են ուսումնական սեմեստրի ընթացքում ավելի էժան արձակուրդներ պատվիրել:
Համաձայն նոր միջոցառումների, որոնք միտված են կրճատել դասերից պարբերաբար բացակայող երեխաների թիվը, Անգլիայի յուրաքանչյուր պետական դպրոց պետք է իր ամենօրյա հաճախումների գրանցամատյանները փոխանցի Կրթության դեպարտամենտին, խորհուրդներին և Վստահության ակադեմիաներին:
Տուգանքների կիրառման անհամապատասխանությունները հաղթահարելու համար կմշակվի ազգային ընթացակարգ:
Պաշտոնյաները հուսով են, որ դա կօգնի դպրոցներին հայտնաբերել և աջակցել երեխաներին, ովքեր կրթությունից մշտական բացակայության կամ անհետանալու վտանգի տակ են:
2021 թվականին գործարկվեցին «հաճախումների կենտրոնները», որոնք խրախուսում էին
հաճախելիության բարձր ցուցանիշներ ունեցող դպրոցներին կիսել իրենց մեթոդները նմանատիպ դպրոցների ղեկավարների հետ՝ օգնելու վերջիններին կատարելագործվել:
Ռոբ Թարնը՝ Northern Education Trust-ի գործադիր տնօրենը և Անգլիայի առաջին հաճախումների կենտրոնի հիմնադիրը, այժմ նշանակվել է երկրի Ազգային հաճախումների նոր դեսպան:
Փոլ Ուայթմանը, NAHT դպրոցների առաջնորդների արհմիության գլխավոր քարտուղարը, ասում է. «Բարձր հաճախելիությունը ակնհայտորեն չափազանց կարևոր է, բայց տուգանքները վաղուց ապացուցվել է, որ չափազանց կոպիտ գործիք են և հիմնականում անարդյունավետ են մշտական բացակայության ցուցանիշները բարելավելու համար»:
Մինչդեռ Դպրոցների և քոլեջների առաջնորդների ասոցիացիայի գլխավոր քարտուղար Ջեֆ Բարթոնն ասում է, որ տուգանքների ավելացումը անհիմն չէ, հաշվի առնելով, որ դրանք ֆիքսվել են մի քանի տարի շարունակ:
«Սակայն, կարևոր է հասկանալ, որ այդ տուգանքները հիմնականում վերաբերում են այն աշակերտներին, ովքեր դպրոցից դուրս են տարվում կիսամյակային արձակուրդների համար: Թեև ոչ ոք չի ցանկանում լինել ծնողներին տուգանողի կարգավիճակում, սակայն պետք է որեւէ ցուցիչ լինի, որ դա անընդունելի է», - ասում է նա:
«Դա ոչ միայն ազդում է երեխայի կրթության վրա, այլև նշանակում է, որ ուսուցիչներն այնուհետև պետք է լրացուցիչ ժամանակ ծախսեն երեխաներին օգնելու համար, որպեսզի վերականգնեն կորցրած դասաժամերը: Եթե բոլորը նման կերպ վարվեին՝ ապա քաոս կլիներ»:
Աղբյուր՝ https://www.independent.co.uk/news/education/education-news/school-absence-fine-
parents-pupil-b2504292.html