Լուրեր

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն աշխարհի դպրոցներին կոչ է անում արգելել սմարթֆոնները դասասենյակներում

Զեկույցում խորհուրդ է տրվում դպրոցներում արգելել սմարթֆոնները՝ երեխաներին առցանց նվաստացումներից (բուլինգից) պաշտպանելու համար:

ՄԱԿ-ի զեկույցում խորհուրդ է տրվում արգելել սմարթֆոնների օգտագործումը դասասենյակներում ամբողջ աշխարհում՝ բարելավելու ուսումնառությունը և պաշտպանելու երեխաներին առցանց նվաստացումներից։

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն՝ ՄԱԿ-ի կրթական, գիտական ​​և մշակութային թեւը, ասում է, որ կան ապացույցներ, որ բջջային հեռախոսների չափից ավելի օգտագործումը կապ ունի ցածր առաջադիմության հետ: Այն հավելել է, որ էկրանների առաջ երկար ժամանակ անցկացնելը վնասում է երեխաների հոգեկան կայունությանը։

ՄԱԿ-ի գործակալությունը զգուշացրել է քաղաքականություն մշակողներին թվային տեխնոլոգիաների անխոհեմ օգտագործման դեմ և խնդրել նրանց ուշադրություն դարձնել «կրթության սոցիալական բաղադրիչին»: Այն ավելացրել է. «Նրանք, ովքեր կոչ են անում ավելի մեծ անհատականացման, հավանաբար կարող են տեսադաշտից կորցնել կրթության էությունը»:

Գործակալությունը նշում է, որ ընդհանուր առմամբ թվային տեխնոլոգիաները, ներառյալ արհեստական բանականությունը, երբեք չպետք է գերակա լինեն կրթության «մարդակենտրոն տեսլականից» կամ փոխարինեն դեմ առ դեմ ուսուցմանը:
«Ամեն փոփոխություն չէ, որ առաջընթաց է: Միայն այն, որ ինչ-որ բան կարելի է անել, չի նշանակում, որ դա պետք է արվի»,- եզրափակում է զեկույցը:

Այս մասին Guardian-ին ասել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գլխավոր տնօրեն Օդրի Ալոսան։ «Թվային
հեղափոխությունն անչափելի ներուժ ունի, բայց ինչպես նախազգուշացումներ են հնչել այն մասին, թե ինչպես պետք է այն կարգավորվի հասարակության մեջ, նման ուշադրություն պետք է դարձվի նաեւ նրան, թե ինչպես է այն օգտագործվում կրթության մեջ:

«Դրա օգտագործումը պետք է ուղղված լինի կրթական գործընթացի բարելավմանը և ի շահ ուսանողների և ուսուցիչների, այլ ոչ թե ի վնաս նրանց: Առաջին տեղում դրեք ուսանողների կարիքները և աջակցեք ուսուցիչներին: Ինտերնետ կապերը չեն փոխարինի մարդկային փոխգործակցությանը»:

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն կոչ է արել երկրներին ապահովել հստակ նպատակներ և սկզբունքներ՝ երեշխավորելու համար որ թվային տեխնոլոգիաները օգուտ բերեն ուսանողներին, այլ ոչ թե վնասեն նրանց: Այն նշում է, որ ուսանողների կողմից տեխնոլոգիաների չափից ավելի կամ ոչ պատշաճ օգտագործումը դասարանում և տանը, լինի դա սմարթֆոն, պլանշետ կամ նոթբուք, կարող է շեղել, խանգարել և վնասակար ազդեցություն ունենալ ուսման վրա:

Նաև ասվում է, որ Չինաստանը սահմանափակել է թվային սարքերի օգտագործումը որպես ուսումնական գործիքներ՝ ուսուցման ամբողջ ժամանակի մինչև 30 տոկոսի համար, ընդ որում ակնկալվում է, որ ուսանողները կանոնավոր ընդմիջումներ կանեն էկրանից կտրվելու համար: ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գնահատմամբ՝ յուրաքանչյուր չորրորդ երկիրն արգելել է սմարթֆոնների օգտագործումը դպրոցներում՝ օրենքի կամ այլ կանոնակարգերի միջոցով:

Այդ երկրներից են Ֆրանսիան՝ 2018 թվականից, և Ֆինլանդիան, որը դարձավ վերջին եվրոպական երկիրը, որն արգելեց հեռախոսները դասասենյակներում՝ զսպելու քննությունների արդյունքների անկումը:

Դեկտեմբերին Իտալիան արգելեց բջջային հեռախոսների օգտագործումը դպրոցներում, իսկ ուսուցիչներին հրահանգվեց օրվա սկզբին առգրավել սարքերը աշակերտներից: Սպասվում է, որ Նիդեռլանդները համանման սահմանափակումներ կմտցնեն 2024 թվականից։
Մեծ Բրիտանիայում կրթության նախկին քարտուղար Գևին Ուիլյամսոնը կոչ արեց 2021 թվականին դպրոցներում արգելել բջջային հեռախոսները՝ ուսանողների կարգապահությունը բարելավելու համար, սակայն կրթական արհմիությունները մերժեցին նրա առաջարկը՝ որպես անպատշաճ:

Դպրոցների և քոլեջների առաջնորդների ասոցիացիայի գլխավոր քարտուղար Ջեֆ Բարթոնն ասում է, որ դպրոցների մեծ մասում «արդեն գործում է բջջային հեռախոսների օգտագործմանը վերաբերող հստակ քաղաքականություն»:
«Դպրոցական տարածքներում բջջային հեռախոսների օգտագործման ամբողջական արգելքը որոշ գործնական խնդիրներ կառաջացնի, օրինակ՝ ծնողների համար, ովքեր ցանկանում են կապ հաստատել իրենց երեխաների հետ դպրոցից տուն ճանապարհին: Որոշ դպրոցականներ նաև հեռախոսներն օգտագործում են որպես վճարման միջոց հասարակական տրանսպորտում»:

Դպրոցների նախարարների վետերան Նիկ Գիբը The Telegraph-ին ասել է, որ ծնողները պետք է իրենց երեխաներին սմարթֆոնների փոխարեն «հասարակ հեռախոսներ» տան՝ օգնելու նրանց ավելի լավ օգտագործել դպրոցում անցկացրած ժամանակը:


Աղբյուր՝ https://www.independent.co.uk/news/education/education-news/smartphone-
school-ban-unseco-report-b2381998.html
Դպրոցական կյանք